Kennismaken en aanmelden

We vinden het fijn om onze mooie school en ons onderwijs aan nieuwe gezinnen te laten zien! Om elk gezin de ruimte te geven om een goed beeld van onze school te vormen, kiezen we er bewust voor om alle gezinnen die interesse hebben apart te ontvangen en rond te leiden. Om die reden hebben we geen Open dag waarop iedereen tegelijkertijd uitgenodigd wordt.

U bent altijd uitgenodigd om een afspraak te maken voor een kenismaking en rondleiding. Ook bieden we op vaste momenten in dit schooljaar de gelegenheid aan nieuwe ouders van wie het kind in schooljaar 2024-2025 vier jaar wordt, om kennis te maken met onze school.

In schooljaar 2023-2024 bent u van harte welkom op een van de volgende open dagen: 8, 20, 22, 23, 26 en 29 februari 2024 en 5, 11, 12 en 22 maart 2024. We houden deze open dagen tussen 8.45u - 12.00u., zodat u een indruk krijgt van onze school 'in beweging'.
Er wordt algemene informatie gegeven over de school, de werkwijze en u krijgt een rondleiding. U mag, indien u dat prettig vindt, uw kind meenemen zodat hij/zij ook al een indruk krijgt van onze school.
U kunt een afspraak maken voor een van deze dagen door een mail te sturen aan: Marjo Boef, basisschool de Lens: m.boef@optimusonderwijs.nl

Mocht u buiten de open dagen om een afspraak in willen plannen dan kan dit uiteraard ook. Neem hiervoor even telefonisch contact met ons op via 0485-470150 of stuurt u een mailtje naar m.boef@optimusonderwijs.nl.

Indien u uw kind op onze school aan wilt melden, ontvangen we graag uiterlijk 1 april 2024 uw aanmelding/inschrijving.